Surfen en autorijden naar Yeppoon

9 november 2016 - Yeppoon, Australië

Via Lake Monduran naar Yeppoon

Di 8 nov: strand, surfen en autorijden
Half 8 de wekker want Daaf heeft om 9 uur zijn eerste surfles. Uiteraard ben ik de fotograaf en mag ik ondertussen heerlijk in mijn eentje op het strand liggen! Dit is toch wel fijn wakker worden! Daaf heeft zeker de eerste les goed benut en kan al een aantal keer lekker op zijn bord staan. Uiteraard ben ik er precies op dat moment om dat vast te leggen! Zie foto's :)
We moesten uiterlijk om half 11 van de camping af zijn dus daarna hop de camper inpakken en wegwezen. Eerste nog even naar onze nieuwe favoriete supermarkt: Coles. Boodschappen voor de lunch en het avondeten. Vanavond staat er noodles op het menu.

Daarna hebben we een rit van 3,5 uur voor de boeg en met wat stops komen we half 4 op de camping aan bij Lake Monduran wat een groot stuwmeer is. Hier is het wel erg rustig! Maar helemaal prima. We lezen ons boekje, maken de camper slaapklaar, koken en douchen. En na een serietje in de camper gaan we lekker op tijd tukken want we gaan de volgende dag op tijd rijden.

Wo 9 nov: richting Yeppoon en strand
Wekker om 7 uur en om 8 uur rijden we weg. Ook vandaag weer een rit van bijna 4 uur. Aangezien het vandaag mooi weer wordt, willen we een beetje op tijd bij onze volgende camping zijn. Na de boodschappen komen we half 1 aan op een heerlijke plek direct aan het strand! Lunchen en hup de zee in! Heerlijk even relaxen met een boekje erbij. We hebben het hele strand voor ons alleen!

Morgen hebben we de langste rit van het gehele programma voor de boeg. Bijna 6 uur richting Airlie Beach waar we onze zeiltocht naar de Whitsunday eiland hebben. De weersvoorspellingen zijn nog niet fantastisch (wat onweer en regen voor vrijdag) dus hopelijk trekt dat nog wat bij! In ieder geval willen we om 7 uur vertrekken om niet al te laat aan te komen. Dat wordt dus vroeg naar bed vanaaf! (Gelukkig doet iedereen dat hier, dus we passen ons gewoon een beetje aan)

1. Annemieke:
    9 november 2016
    Wat schrijf je leuk Esther, is genieten om te lezen.
    Surfdude, hoe cool, het staat je wel!
  2. Jan Vinke:
    9 november 2016
    Wat ziet het er allemaal weer erg goed uit. Erg leuk om ook alles te lezen. Mooie foto's en ook David als beach man is top. Vooral blijven genieten.
  3. Antoinet:
    10 november 2016
    Wat maken jullie een fantastische reis. En wat super leuk om elke keer weer jullie ontdekkingen en belevenissen te lezen. Geniet ervan. Xx